søndag 8. februar 2009

Award og utfordring



Fikk en hyggelig award fra Mona som jeg takker for. Blogg er en flott måte å informere det du måtte ønske, samt en god hjelp til egen hukommelse og ikke minst en effektiv måte å få nye kunnskaper fra andre bloggere på. For meg som er nybegynner både som elghundeier og ikke minst bidra til at Embla får en best mulig tilværelse som kvalpemor.... Jeg skal gi denne awarden videre til 5 blogger og vil starte med å sende den til min lillebror Geirr. Den andre jeg gir awarden til er Slowfood Lofoten. Og får de 3 andre komme etter hvert...


Så fikk jeg en utfordring fra Mona(Gårdslivbloggen): Finn bilde nr 6 i en mappe, og det ble fra den siste bildemappa mi. Da fant jeg et foto som gjenspeiler det allsidige livet gårdsliv egentlig er; her er det inspeksjon på Groeggen av en av ridehestene før den slippes ut i innhengningen. Vi kjørte ca. 200 mil tur og retur for at Embla skulle få møte sin utvalgte. Det var verd det uansett resultat. Etter å ha vokst opp på gård, fikk jeg oppleve noen dager med gårdsliv igjen og det satt tanker tilbake til et godt liv på gården i barndommen. De som kan vokse opp på en gård med forskjellige dyr er priviligerte og lever det gode liv. (PS: Jeg vet at også her finns det masse utfordringer.)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar